Συχνές Ερωτήσεις στην ClarityOnLine

Αν κάτι σας απασχολεί, συμβουλευτείτε την παρακάτω λίστα.
Υπάρχει κάποια ερώτηση σας αναπάντητη?
Είμαστε πάντα κοντά σας για να επικοινωνούμε μαζί σας και να απαντάμε σε όλες σας τις ερωτήσεις, μηνύματα, παρατηρήσεις και επισημάνσεις.

Πώς καταχωρώ την παραγγελία μου ηλεκτρονικά;

Είναι πολύ εύκολο να καταχωρήσετε μια παραγγελία. Αρχικά επιλέγετε το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να παραγγείλετε.
Αν επιλέξετε ένα από τα στέφανα τις συλλογής μας, τότε θα πρέπει να επιλέξετε παράλληλα, είδος και χρώμα κορδέλας, από τα ανάλογα μενού στην δεξιά πλευρά της οθόνης σας και μετά την επιλογή «προσθήκη στο καλάθι».
Αν επιλέξετε μια από τις υφασμάτινες στεφανοθήκες μας, παρακαλώ να επιλέξετε παράλληλα το χρώμα στεφανοθήκης που επιθυμείτε, από το ανάλογο μενού στην δεξιά πλευρά της οθόνης σας και μετά την επιλογή«προσθήκη στο καλάθι».
Στην επιλογή του σετ τα πράγματα ακόμα πιο εύκολα αφού μόλις βρείτε το σετ που σας ενδιαφέρει πηγαίνετε κατευθείαν στην επιλογή «προσθήκη στο καλάθι». Σημείωση: Αν το σετ που έχετε επιλέξει έχει μονογράμματα, παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα με την ολοκλήρωση της αγοράς με τα μονογράμματα που επιθυμείτε να μπουν στο σετ.
Αφού ολοκληρώσετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν, κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και βλέπετε τη λίστα όλων των προϊόντων, τις ποσότητες και το κόστος. Πατώντας «ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και επιλογής του τρόπου πληρωμής.

Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα αυτόματο email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελία σας μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας ή να έχετε δηλώσει λάθος διεύθυνση email. Αμέσως μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας, θα σας αποσταλεί και ένα προσωπικό email με περισσότερες λεπτομέρειες της αγοράς (χρόνος παρασκευής, τρόπος & χρόνος αποστολής κτλ.).

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Μα φυσικά! Είναι χαρά να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και να σας βοηθήσουμε να καταχωρήσετε την παραγγελίας σας μέσω του οργανωμένου και ασφαλούς περιβάλλοντος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο 2102529177 καθημερινά 10:00 π.μ έως 17:00 μ.μ. ή οποιαδήποτε άλλη ώρα στο 6996154535.

Μπορώ να παραγγείλω στο κατάστημά σας;

Θα χαρούμε να μας επισκεφθείτε στο χώρο μας και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας, επιλέγοντας τα προϊόντα της αρεσκείας σας, πληρώνοντας είτε με μετρητά, μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας. Σε περίπτωση δε, παραγγελίας και όχι απευθείας αγοράς, θα ορισθεί ο χρόνος και ο τρόπος παράδοσης. Τέλος σας ενημερώνουμε ότι στην περίπτωση παραγγελίας, ζητείται 30% προκαταβολή του τελικού συνόλου.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Όλα τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας.  Συνήθως χρειαζόμαστε 8-10 εργάσιμες μέρες, προκειμένου η παραγγελία σας να είναι έτοιμη να αποσταλεί. Στο δεύτερο, μη αυτοματοποιημένο email που σας αποστέλλουμε, θα σας ενημερώσουμε ακριβώς πόσες μέρες θα χρειαστούμε, για να ολοκληρώσουμε την δική σας παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση, αν υπάρχει «πίεση χρόνου» από πλευράς σας, παρακαλώ αφήστε σχόλιο στην παραγγελία σας για το πότε θα πρέπει να παραλάβετε, ή πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας καλέστε μας για να σας ενημερώσουμε προκαταβολικά!

Τα προϊόντα είναι πάντα διαθέσιμα;

Όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας είναι φτιαγμένα στο χέρι από εμάς για εσάς, συνεπώς είναι πάντα διαθέσιμα. Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο είναι λόγω έλλειψης της πρώτης ύλης. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλώ καλέστε μας προς ενημέρωσή σας!

Ποια είναι η πολιτική σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα;

Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 2529177 το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς. Μετά τις 2 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σημειώστε ότι η εταιρία Clarity δεν είναι υπεύθυνη σε περιπτώσεις απώλειας δεμάτων ή καταστροφής προϊόντων που προκλήθηκαν με υπαιτιότητα της εταιρίας μεταφορών.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εντός 2 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσής της αγοράς σας, καλώντας στο τηλ: 210 2526177 ή στο 6996784530 και εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή. Σε αυτή την περίπτωση, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σας, ανάλογα με τον τρόπο της πληρωμής σας.
Μετά τις 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της αγοράς, ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα ακύρωσης, το οποίο ορίζετε στο 20% του συνόλου αγοράς. Σε κάθε περίπτωση η τηλεφωνική επικοινωνία είναι σημαντική!

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία που μόλις παρέλαβα?

Αν για κάποιο λόγο παραλάβατε την παραγγελία σας και δεν σας ικανοποίησε, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής.

Η διαδικασία αλλαγής είναι η εξής:

1. Η αλλαγή γίνεται δεκτή μέσα σε 2 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του δέματος.
2. Η αλλαγή γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ αν το προϊόν δεν έχει υποστεί αλλαγές για δική σας χρήση. Δηλαδή δεν έχει γίνει αλλαγή στο μέγεθος, την επεξεργασία ή δεν έχει πάνω του δικά σας μονογράμματα. Δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε αλλαγή λόγο των προσωπικών σας μετατροπών.
3. Το προϊόν να είναι στην αρχική του συσκευασία, χωρίς να έχει υποστεί φθορά.
4. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση και συσκευασία, με τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ ως ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ και να επικοινωνήσετε μαζί μας δίνοντάς μας τον κωδικό παρακολούθησής του δέματος.
5. Η αλλαγή με το νέο προϊόν θα ολοκληρωθεί, αφού έχουμε παραλάβει το παλαιό και έχει διαπιστωθεί η άριστη κατάσταση του, χωρίς να επιβαρυνθείτε επιπλέον έξοδα αποστολής.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία που μόλις παρέλαβα και να πάρω τα λεφτά μου πίσω?

Αν για κάποιο λόγο παραλάβατε την παραγγελία σας και δεν σας ικανοποίησε, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής.

Η διαδικασία επιστροφής είναι η εξής:

1. Η επιστροφή γίνεται δεκτή μέσα σε 2 ημερολογιακές μέρες από την παραλαβή του δέματος.
2. Η αλλαγή γίνεται δεκτή ΜΟΝΟ αν το προϊόν δεν έχει υποστεί αλλαγές για δική σας χρήση. Δηλαδή δεν έχει γίνει αλλαγή στο μέγεθος, την επεξεργασία ή δεν έχει πάνω του δικά σας μονογράμματα. Δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε αλλαγή λόγο των προσωπικών σας μετατροπών.
3. Το προϊόν να είναι στην αρχική του συσκευασία, χωρίς να έχει υποστεί φθορά.
4. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση και συσκευασία, με τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ ως ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ και να επικοινωνήσετε μαζί μας δίνοντάς μας τον κωδικό παρακολούθησής του δέματος.
5. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί, αφού έχουμε παραλάβει το παλαιό και έχει διαπιστωθεί η άριστη κατάσταση του, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή της παραγγελίας σας.

Περιηγηθείτε στις σελίδας μας και βρείτε αυτό που ταιριάζει σε εσάς και τον γάμο των ονείρων σας…

Δείτε εδώ για να την συλλογή με τα στέφανα.

Δείτε εδώ  την συλλογή με τις στεφανοθήκες.

Δείτε εδώ την συλλογή με σετ γάμου.

Δείτε εδώ την συλλογή με σετ σαμπάνιας.
Είμαστε εδώ για σας στην πιο όμορφη μέρα της ζωή σας

www.facebook.com/claritygr

Συχνές Ερωτήσεις στην ClarityOnLine

Συχνές Ερωτήσεις στην ClarityOnLine

Συχνές Ερωτήσεις στην ClarityOnLine

Συχνές Ερωτήσεις στην ClarityOnLine

Leave your thought here